Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
Uw bestelling word in 99% geval binnen de verwachte levertijd geleverd. Mocht het zo zijn dat u bestelling een vertraging heeft opgelopen tijdens het leveringsproces. Kunt u altijd het status van uw bestelling volgen via de track en trace :
Ik heb mijn producten besteld alleen ik mis er een, hoe kan dat?
Aangezien we met meerdere leverancier werken kan het een vertraging oplopen of de orders elkaar kruisen. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2/3 dagen. U hoeft u geen zorgen om te maken en anders neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Moet ik verzendkosten betalen bij mijn bestelling?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor onze eigen rekening. Iedere bestelling word 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
Volg je bestelling:
heb je vragen over je bestelling? Wij raden aan om eerst te kijken naar veelgestelde vragen pagina. Staat uw vraag er niet tussen ?
klik dan hier om je bestelling te volgen.
Kom je er nog niet uit neem contact met ons klantenservice.